Dtest obchodní podmínky - www.neobycejne.cz

Heuréka - ověřeno zákazníky

 

 

 

  

 

 

 doprava a platba

 

 

 

 

Je zboží skladem?

 

 

 

 


OBCHODNÍ PODMÍNKY » Dodání. Je zboží skladem?
Rychlost dodání. Je zboží skladem?

Jak poznám, že je zboží skladem?

Jak poznám, že je zboží skladem?
90 % zboží máme skladem. V našem eshopu je možné objednat pouze zboží, které máme skladem (opravdu fyzicky na skladě).

Zboží, u kterého je zaškrtnuto "skladem x", tak ho nemáme na skladě a není možné ho on-line objednat (proto se u zboží neukazuje symbol košíku pro objednání). Je možné, že je toto zboží právě na cestě k nám, nebo ho na vaší objednávku zajistíme s individuálním termínem dodání. Klidně nám zavolejte či napište, rádi vám vše obratem zjistíme (dostupnost atd.).

Víme, že je bohužel častým nešvarem eshopů, že inzerují zboží skladem, ale myslí tím možná vlastní sklad, možná sklad dodavatele a možná je to jen zbožné přání a způsob, jak nalákat zákazníka ke koupi.

U nás se velmi snažíme mít náš sklad sladěný s informacemi na eshopu.

Rozhodli jsme se, že budeme v prodeji transparetní - u každého zboží vidíte, kolik kusů máme opravdu skladem (viz foto nahoře).
V okamžiku, kdy odešlete závaznou objednávku, tak je dané zboží rezervováno právě pro vás. V případě platby předem je rezervováno 5 dní, při nezaplacení v dané lhůtě již negarantujeme dobu dodání a zboží postupujeme dalšímu zákazníkovi.

 

Zpracování objednávky, odeslání, dodání

 


Objednávky se zpracovávají každý pracovní den.

Ve 12 hod každý pracovní den uzavíráme došlé objednávky. Ty, co jsou na dobírku a ty, co jsou do 12 hod zaplaceny (platba je fyzicky na našem účtě) odchází daný den a další pracovní den jsou u vás (v případě Geis, u České pošty to může být o 1 pracovní den déle).

Objednávky přijaté po 12 hod jsou zpracovány další pracovní den. Objednávky přijaté v pátek po 12 hod a o víkendu se zpracovávají nejbližší pracovní den (pondělí).

 

Mohlo by vás zajímat:
Kolik stojí doprava? Jaké jsou možnosti platby?
Obchodní podmínky