Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
CYKLO-SLOVNÍČEK pro rodiče - brzdy na dětském kole
08.12.2022
CYKLO-SLOVNÍČEK pro rodiče - brzdy na dětském kole
Co je to torpédo a V-brzdy? Co je lepší? A jukněte na naší vychytávku na závěr:-) číst celé
6 tipů z praxe, na co si dát pozor při výběru helmy
07.11.2022
6 tipů z praxe, na co si dát pozor při výběru helmy
V naší poradně se nás často ptáte, podle čeho vybrat helmu pro dítě, zde jsme sepsali naše nejdůležitější TIPY Z PRAXE. číst celé
Nejlepší lehká dětská kola a jejich silné stránky
12.10.2022
Nejlepší lehká dětská kola a jejich silné stránky
Představení značek dětských lehkých kol na jednom místě! Protože jsme na ně speciálka a nepropagujeme jen jednu značku, najdete u nás fundované recenz... číst celé
Zobrazit všechny články

Heuréka - ověřeno zákazníky

 

 

 

  

 

 

 doprava a platba

 

 

 

 

Je zboží skladem?

 

 

 

 

  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
  3. Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Dtest obchodní podmínky - www.neobycejne.cz

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.neobycejne.cz. Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Kontaktní údaje
Název e-shopu: neobycejne.cz
 
Provozovatelka: Ing. Eva Šenkyříková
 
Bydliště: Žďárská 435/28, Praha 8, 184 00
 
IČ: 70385351
DIČ: CZ7455220036 
 
Zapsaná v živnostenském rejstříku - Městský úřad Brandýs nad Labem, č.j. ZIV/3190/2010tra/3
 
Telefon: +420 737 155 411 (PO - PÁ 9:00 - 17:00 hodin)
E-mail: info@neobycejne.cz 
 
Kontaktní adresa: Žďárská 435/28, Praha 8, 184 00
 
Sklad pro odesílání a vracení zboží: Shipmall s.r.o., E. Šenkyříková, areál Elitex, Vrchlického 323, 517 21, Týniště nad Orlicí 

 

Informace
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
 
Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny zde. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby, vyjma doběrečného.
 
Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. 
 
Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. 
 
Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
 
Jakékoliv akce a slevy prodávající nepřevádí na jiné slevy nebo výrobky, vždy platí tak, jak jsou podrobně u zboží popsány. U některého zboží je možnost navolení doplňků za zlevněnou cenu či zdarma - toto zboží nelze objednat samostatně či v kombinaci s jiným zbožím, pouze tak, jak je popsáno v podmínkách u jednotlivých slevových kupónů. Slevy v objednávkách, které by podmínky porušovaly, nebudou akceptovány.
 
Objednávky prodávající vyřizuje každý pracovní den. Kromě automatického výpisu objednávky kupujícímu zašle další e-mail, kdy mu osobně potvrdí datum dodání (v případě dobírky), stejně tak ho e-mailem informuje v den odeslání zboží.
 
Zboží prodávající zasílá pouze v rámci České republiky (a pro společnosti a kupující s českou fakturační adresou).

V případě odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě musí kupující vrátit i všechny dárky obdržené k vrácenému zboží (ať už byly doručeny na základě informací uvedených u zboží v eshopu, či na základě dohody v e-mailu, učiněné telefonicky nebo byly přidány prodávajícím k objednávce bez vědomí kupujícího). V případě vrácení části zboží ve 14denní lhůtě se vrací dárky patřící k danému zboží nebo pokud již zbylá objednávka nesplňuje podmínku udělení dárku (například dárek za větší objednávku, dárek při nákupu dvou kol či odrážedel a podobně).

 


Doručování zboží
Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupující  je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.
 
Více informací o položce "zboží skladem" naleznete zde

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží kupujícím. 
 
Faktura zároveň slouží jako záruční list, proto je vhodné si ji uchovat. 
 
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.
 
Cena a způsob doručení - informace zde

Krabice na odrážedla a kola slouží pouze jako přepravní obaly, nikoliv jako dárková balení, mohou tedy být při přepravě přiměřeně poničené, polepené lepicími páskami, etiketami dopravce a podobně. 
 
Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10 Kč, maximálně však 300 Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

 


Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. 
 
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
 
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
 
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodávající v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží.  Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
 
Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
 
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
 
Vzor pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.
 
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a/nebo pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím.
 
Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně.

 


Práva a povinnosti z vadného plnění
Jakost při převzetí
 

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. 
 
Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
 
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. 
 
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. 
 
Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
 
U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.
 
Zákonná práva z vad
 
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. 
 
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
 
•           odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
•           bezplatné odstranění vady opravou; 
•           přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
•           vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
 
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 
 
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. 
 

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
 
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 


Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.     
      
Formuláře ke stažení zde
 
Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. 
 
Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
 
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující předá či doručí zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. 
 
Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.  
 
Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
 
Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. 
 
Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
 
U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 


Ochrana osobních údajů
Správcem osobních údajů poskytnutých za účelem plnění předmětu smlouvy je prodávající.
 
Identifikační a kontaktní údaje správce
 
Jméno a příjmení: Ing. Eva Šenkyříková
Bydliště: Ke Koupališti 171, 250 66 Zdiby
IČ: 70385351
DIČ: 7455220036
Telefon: +420 737 155 411
E-mail: info@neobycejne.cz
Kontaktní adresa: Ke Koupališti 171, 250 66 Zdiby
 
Účel zpracování, rozsah osobních údajů a právní základ pro zpracování
 
Kupující bere na vědomí, že pro účely uzavření kupní smlouvy, její následné plnění (zpracování objednávky, zajištění vyskladnění a doručení zboží) a případného řešení práv z vadného plnění (reklamací) správce zpracuje a uchová v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR), jeho osobní údaje v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo a číslo bankovního účtu (jen v případě vrácení peněz na účet kupujícího, který prodávajícímu poskytne).
 
Právním základem pro zpracování osobních údajů je v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) GDPR plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je kupující.
 
Kategorie příjemců/příjemci osobních údajů
 

Správce se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným subjektům než následujícím zpracovatelům:
 
a) společnosti ComGate a.s., Jankovcova 1596/14a, 170 00 Praha 7, která prodávajícímu poskytuje služby e-shopu, tedy balení objednávek kupujících, předání objednávek smluvnímu přepravci, kterého si kupující zvolí v objednávkovém formuláři, za účelem dodání zboží, seznam dopravců je dostupný zde, přičemž údaje budou poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo, seznam objednaného zboží;
b) provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je internetový obchod zapojen. Právním základem pro zpracování je v tomto případě v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. f) GDPR oprávněný zájem správce, který spočívá ve zjišťování spokojenosti kupujícího s nákupem u správce. Zasílání dotazníků se týká všech kupujících, kteří neodmítli zasílání obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zákona o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných zde. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky může kupující kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě námitky nebude dotazník kupujícímu dále zasílán;
c) poskytovateli služby Eshop-rychle, tedy společnosti Golemos s.r.o., Zátkovo nábřeží 448/73, 370 01 České Budějovice, která prodávajícímu poskytuje některé služby pro správu e-shopu, konkrétně systém pro správu objednávek kupujících, přičemž údaje budou poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo, seznam objednaného zboží.
 
Doba uložení
 
Osobní údaje budou správcem uloženy po dobu nutnou ke splnění smlouvy (zpracování objednávky, vyskladnění a doručení zboží) a dále po dobu zákonné záruky (24 měsíců od převzetí zboží) či po dobu poskytnuté záruky smluvní.
 
Kupující bere na vědomí, že správce má dle § 31 zákona o účetnictví (č. 593/1991 Sb.), povinnost uschovat účetní doklady a účetní záznamy (faktury) po dobu 5 let počínajících koncem účetního období, kterého se týkají (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2020, musí být faktura uchována do konce roku 2025). Správce má také povinnost vyplývající z § 47 zákona o správě daní a poplatků (č. 337/1992 Sb.) uchovat fakturu po dobu 3 let od konce zdaňovacího období, v němž vznikla daňová povinnost související s fakturou (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2020, musí být faktura pro účely daňového řízení uchována do konce roku 2023). Faktura obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo a e-mail.
 
Kupující bere rovněž na vědomí, že správce má dle § 35 zákona o dani z přidané hodnoty (č. 235/2004 Sb.) povinnost uschovat daňové doklady po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2020, musí být faktura uchována do konce roku 2030). Daňový doklad obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo a e-mail.
 
Práva kupujícího ve vztahu k osobním údajům
 
Kupující dále bere na vědomí, že dle článků 15 až 21 GDPR má právo:
a)         na přístup k osobním údajům, které sestává z práva získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím vymezeným v článku 15 GDPR;
b)         na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají, dále s přihlédnutím k účelům zpracování má kupující právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení dle článku 16 GDPR;
c)         na výmaz („právo být zapomenut“), které spočívá v tom, že správce bez zbytečného odkladu vymaže osobní údaje, které se kupujícího týkají, jakmile již nebudou potřebné pro účely plnění smlouvy, pokud není dán jiný zákonný důvod pro jejich další zpracování;
d)         na omezení zpracování osobních údajů v případech vymezených článkem 18 GDPR;
e)         na přenositelnost údajů dle podmínek článku 20 GDPR;
f)          vznést námitku proti zpracování osobních údajů dle článku 21 GDPR.
 
Správce poskytne kupujícímu na žádost informace o přijatých opatřeních v každém případě nejpozději do jednoho měsíce od obdržení žádosti.
 
V případě pochybností o zpracovávání osobních údajů má kupující právo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, který je v této oblasti dozorovým orgánem, a podat k němu stížnost.

 


Řešení sporů 
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
 
Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
 
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
 
Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
 
Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.
 
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 


Ostatní    
Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
 
Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
 
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
 
Prodávající odmítá vyřídit požadavky kupujícího na nestandartní zboží a služby. Také odmítá vyhovět požadavkům na jiné barvy, materiály, velikosti a rozměry, které nejsou standartně u výrobků na www.neobycejne.cz nabídnuty a pokud není zboží u dodavatele skladem.
 
Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové stránky internetového obchodu www.neobycejne.cz (včetně recenzí zboží, všech článků, fotografií a videí nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.
 
Kupující bere na vědomí, že prodávají nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.
 
Mnoho fotografií a textů na stránkách www.neobycejne.cz pochází z vlastní dílny, jsou tedy považovány za autorské vlastnictví a jako takové podléhají autorským zákonům. V žádném případě není možné žádné texty a fotografie kopírovat, využívat a šířit bez písemného souhlasu majitelky eshopu, Ing. Evy Šenkyříkové.
 
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.
 
Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
 
Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.
 
Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 7. prosince 2020.

Tyto obchodní podmínky byly vypracované dTest, o.p.s. Prodejce jejich převzetím dobrovolně vstoupil do systému „zvyšování kvality obchodních podmínek“, jehož cílem je zpřehlednění a zjednodušení obchodních podmínek, zlepšení vztahu mezi spotřebitelem a podnikatelem a jasná garance obchodních podmínek pro kupujícího - spotřebitele. Udělená značka dTest obchodní podmínky má platnost od 7. prosince 2020 do 6. 12. 2021.  

V případě dotazů k těmto obchodním podmínkám či při nespokojenosti s jednáním provozovatele nás můžete kontaktovat telefonicky na poradenské lince dTest: 299 149 009, elektronicky vložením dotazu na www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna nebo písemně na adrese: dTest, o.p.s., Černomořská 419/10, 101 00 Praha 10.

 

Novinky z našeho blogu

CYKLO-SLOVNÍČEK pro rodiče - brzdy na dětském kole
08.12.2022
CYKLO-SLOVNÍČEK pro rodiče - brzdy na dětském kole
Co je to torpédo a V-brzdy? Co je lepší? A jukněte na naší vychytávku na závěr:-) číst celé
6 tipů z praxe, na co si dát pozor při výběru helmy
07.11.2022
6 tipů z praxe, na co si dát pozor při výběru helmy
V naší poradně se nás často ptáte, podle čeho vybrat helmu pro dítě, zde jsme sepsali naše nejdůležitější TIPY Z PRAXE. číst celé
Nejlepší lehká dětská kola a jejich silné stránky
12.10.2022
Nejlepší lehká dětská kola a jejich silné stránky
Představení značek dětských lehkých kol na jednom místě! Protože jsme na ně speciálka a nepropagujeme jen jednu značku, najdete u nás fundované recenz... číst celé
Nejlepší první kolo
11.05.2022
Nejlepší první kolo
Jak vybrat první kolo, to je velká věc! Vše jsme pro vás přehledně utřídili a popsali, abyste mohli efektivně vybrat. číst celé
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz